SANT JORDI 2022

Quin dia més especial! Avui celebrem Sant Jordi a l’escola.

El dia d’avui comptem amb moltes activitats culturals que giren entorn de la celebració de la Diada i de la festa pròpiament dita: visita a les parades de llibres, representació amb titelles de la llegenda pels alumnes d’educació infantil, visita als llibres que han preparat els alumnes de cicle mitjà i superior, lectura i intercanvi de llibres, gimcana literària, celebració del certamen literari…

La nostra enhorabona a tot l’alumnat per la seva participació en el certamen literari i especialment a l’alumnat que ha obtingut un reconeixement del jurat: Arlet Pradas, Pep Alberti, Laura Brunet, Anna Ubach, Aura Lafuente, Martina Pons, Liz Van Landeghem, Laia Pladellorens, Oriol Alonso, Gina Rius, Oriol Carné, Ariadna Majoral, Júlia Flores, Martí Marechal, Ivana Pablo, Joan Pladellorens i Nil Carné.

Cliqueu la fotografia per veure un recull de fotografies del certament literari.