Reunió de delegats i delegades

Famílies, sabeu què hem fet avui?

Els delegats i delegades de P5 a 6è ens hem tornat a reunir amb l’equip directiu per fer propostes, sobretot relacionades amb els jocs del pati i el menjador.

Els delegats de 1r ens han explicat que van escriure una carta al Sr. Alcalde de Manresa per fer-li una petició i el mateix Alcalde va trucar a l’escola! Diu que hi posarà remei i estem tots a l’espera de les millores.

Ah! i també ens han recordat que hi ha molta roba “perduda” que ningú va a buscar.

També hem donat les gràcies per propostes que vam fer i ens han millorat l’escola.