RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR

Benvolguts/es pares i mares de l’escola:

Un cop transcorreguts dos anys, us informem que s’ha publicat al DOGC la resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, per la qual s’estableix el c alendari del procés electoral per renovar els membres dels Consells Escolars d els centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: la programació general, la gestió econòmica, la resolució dels conflictes, les activitats extraescolars, l’horari lectiu, etc.

En aquestes eleccions es renoven els següents membres per a cada sector:

SECTOR PARES: 4 membres
SECTOR MESTRES: 3 membres
SECTOR DEL PERSONAL D’ATENCIÓ EDUCATIVA: 1 membre

Formen part del cens els pares, mares, tutors i tutores legals, els fills o filles dels quals estan matriculats al nostre centre en el moment de la convocatòria. Totes les persones inscrites al cens són e lectors i elegibles i poden presentar la seva c andidatura per a formar part del Consell Escolar.

El model d’instància per a presentar la candidatura el podreu trobar a la pàgina web de l’escola (agora.xtec.cat/ceip flama) al MENÚ-DOCUMENT a l’apartat instàncies i al despatx de Direcció.

Animem a tota la Comunitat Educativa que presenti la seva candidatura i que participi del procés electoral. De tots depèn l’educació i la formació dels vostres fills/es, per això volem remarcar l’enorme importància que té la vostra participació en la tasca de millorar-la.

Les principals dates a tenir en compte són les següents:

●  Inici del procés: a partir del dia 5 de novembre de 2018

●  Constitució de les meses electorals: abans del dia 14 de novembre de 2018

●  Votacions: entre els dies 26 i 30 de novembre, ambdós inclosos.

●  Constitució del Consell Escolar i presa de possessió dels seus membres: abans del dia 21 de desembre de 2018.

Totes les informacions del procés així com la normativa d’aquesta convocatòria estan penjades a la web del centre MENÚ-CURS 18/19 a l’apartat Renovació del Consell Escolar, i a la cartellera del vestíbul del centre.

Ja podeu consultar en aquest apartat el calendari de tot el procés.