PREMI PILARÍN BAYÉS DE CONTES ESCRITS PER NENS I NENES

L’Editorial Mediterrània i Solidaritat Sant Joan de Déu convoquen el Premi Pilarín Bayés de contes escrits per nens i nenes. Aquest any la temàtica va dels DRETS DELS INFANTS. Us proposen que penseu en coses concretes lligades als drets dels infants: quins drets sabeu que es respecten al vostre entorn però que en canvi es vulnera en altres països? Com podeu ajudar vosaltres, nens i nenes, a defensar els vostres drets?

Els infants heu de ser el centre dels vostres contes!! Per aquest motiu hi poden participar els alumnes d’educació primària ( 6-12 anys) i d’educació especial.

Només és pot escriure un sol conte per infant, original, inèdit, mecanografiat i en català. Hi ha de constar el títol de l’obra i el pseudònim. En el cas de cicle mitjà i superior es pot escriure un conte individualment o col.lectivament (petits grups). Els alumnes de cicle inicial només un conte per grup. El jurat valorarà la correcció i bona redaccio dels textos.

Un jurat, format per diverses persones del món cultural i educatiu, escollirà els 20 contes guanyadors, que seran premiats i publicats en un llibre il.lustrat per Pilarín Bayés.

És una activitat lliure, per aquells nens i nens que en tinguin ganes, per aquells petits escriptors i escriptores que tinguin ganes de participar en uns nous premis literaris. Proposem que es faci a casa!

Si hi ha algun alumne/a que vol escriure aquest conte i vol que l’escola li presenti a aquest concurs, cal que l’entregui a la cap d’estudis del centre (l’Anna), abans d’acabar el mes de gener del 2019.

Podeu trobar les bases del premi a www.premipilarinbayes.org