PARTICIPANTS ALS QUARTS DE FINAL DEL CONCURS DE LECTURA

El jurat del concurs de lectura de l’escola ha emès el veredicte…. Els ha estat molt difícil poder escollir quins alumnes representaran a l’escola en el concurs de lectura de Manresa, doncs la qualitat de tots els/les participants era excel·lent.

Ja tenim els/les alumnes que participaran en els quarts de final de concurs de lectura, que es celebrarà a Manresa, a mitjans del mes de març.

La nostra enhorabona al Marcel Moreno Descarrega i a la Núria Servitja Sánchez, que són els guanyadors. També a la Cèlia Vilaseca Sánchez i a la Berta Domínguez Milánque són els reserves.