L’ANIVERSARI TANT ESPERAT! 50+1 PRIMAVERES

Aquest dissabte dia 10 de juny vam poder celebrar la festa de la primavera conjuntament amb l’aniversari dels 50+1 anys de la nostra escola.

Durant tot el dia es van poder gaudir de diferents activitats, amb tipologies per a tots els gustos. A mig matí, com a moment destacat es va poder gaudir dels parlaments que van fer persones que han estat clau per l’escola FLAMA. Seguidament, es van bufar les espelmes simbòlicament i la música del grup Vuit i Deu, format per exalumnes, va donar un toc de caliu a l’ambient. També vam poder escoltar el nou himne de la nostra escola (“Flama al Cor”)que ha quedat xulíssim i té un ritme que “enganxa” molt.

A la tarda, un tastet d’activitats lúdiques organitzades per l’alumnat de 6è, va fer que l’escola estigués ben plena de gent, on tothom es divertia i triava l’opció que més l’interessava. Entre música i tallers actuals va passar l’estona volant.

Al vespre, per acabar, vam sopar, ballar i vam dir adéu als alumnes de sisè. Una vetllada especial i per recordar. Uns moments que perduraran a la memòria de tots els flameros i les flameres. I, és que 50 anys d’una escola son molts anys, molts anys de vivències per recordar, moments inoblidables per explicar i molts somriures que ens ajudaran a recordar aquest aniversari tant especial!

Si cliqueu a la imatge podreu veure el recull de moments capturats.