Funtastic English!

Today the students from 3r to 6è had a fantastic day! A theater company came to the school to do a show for us. We saw five different shows during the morning: a storytelling, a magic show, a puppet show, a theatre and a music show. Each group visited 5 different spaces and watched the different shows in each space. Each different story was based in one myth. We discovered these myths:

Here you can see some of the pictures of the different shows. I hope you like it as much as we did!

Avui els alumnes de tercer a sisè hem tingut un dia fantàstic! Ha vingut una companyia a l’escola a fer-nos un espectacle. Hem vist cinc espectacles al llarg del matí: un contactontes, un espectacle de màgia, un teatre de titelles, un teatre audiovisual i un espectacle musical. Cada nivell ha pogut veure els cinc espectacles en un espai diferent de l’escola cada cop.

Cada espectacle que hem vist estava basat en un mite diferent. Hem descobert aquests mites:

• Vasilisa i Baba Yaga, un mite eslau
  • Okuninushi, un mite japonès
  • El casament d’en Thor, un mite noruec
  • Els cinc sols, un mite azteca
  • La calçada del gegant, un mite celta

Aquí podeu veure un recull de imatges fetes durant el matí dels diferents espectacles. Esperem que us agradi tan com a nosaltres!