ENS VISITA EL PATGE REIAL

Avui aquest matí ens hem reunit tota l’escola al pati perquè ens ha visitat sa majestat el Patge Reial.

El patge reial, l’emissari dels reis mags, aquest any ha arribat amb cavall i després de donar unes voltes pel pati ens ha adreçat unes paraules. Ens ha dit que estava molt content de poder-nos visitar i que malgrat que estava cansat del llarg viatge, tenia moltes ganes de conèixer els nens i nenes de l’escola.

Durant tot el dia ha estat amb nosaltres i ha anat a veure tots els infants, aula per aula, acompanyat dels seus fidels ajudants, alumnes de sisè.

Els nens i nens li han recitat el poema de Nadal, li han cantat cançons, comentat els desitjos que tenen per l’any vinent, i alguns d’ells li ha entregat la seva carta pels reis mags…

Petits i grans hem gaudit de la seva visita i hem tingut l’oportunitat de transmetre-li els nostres desitjos per tal que els faci arribar als reis mags.

De ben segur que a hores d’ara els reis mags ja estan informats de la seva visita a l’escola Flama.

Moltes gràcies Majestat, per la vostra visita!

Trobareu un recull de fotografies del dia d’avui clicant sobre la fotografia.