CANTADA DE NADALES

Per acabar de celebrar aquestes festes Nadalenques a l’escola hem fet tots junts una cantada de nadales al pati.

L’Aina i el Sam, dos alumnes de sisè, han conduït tot l’acte, que ha començat amb la cantada d’una nadala dels alumnes de cicle inicial. La seva nadala parlava d’un sac molt especial, que porta molts regals i que ens fa molta il·lusió, el sac del Pare Noel.

Tot seguit els i les alumnes de Cicle Mitjà han cantat la cançó: Voldria passar un nadal com cal. Esperem poder passar un bon nadal tots plegats!

Els nens i nenes de P4 i P5 ens han cantat una nadala molt bonica (El Nadal ja és aquí) on ens explica que quan comença a fer molt fred comença el nadal.

Els més grans de l’escola, l’alumnat de sisè, han cantat una cançó molt bonica titulada El nadal sense neu.

Quan ja pensàvem que s’acabava la cantada de nadales hi ha hagut la gran sorpresa del dia d’avui, una nadala cantada pels alumnes més petits, els de P3, conjuntament amb els seus padrins. Oi que ho han fet molt bé?

Per acabar,  el fi de festa ha estat una cantada de nadales amb tota la comunitat educativa. Mestres, familiars i alumnes hem cantat dues nadales molt conegudes i l’himne de l’escola: Flama al Cor!

Us desitgem unes molt bones festes i un millor 2023!

Cliqueu en la següent fotografia per veure un recull fotogràfic del dia d’avui.