Cross escolar Ciutat de Manresa

Un any més hem participat al cross escolar ciutat de Manresa, que organitza l’Ajuntament de Manresa i el Consell Esportiu del Bages. Hem tornat a participar-hi com a escola i veureu, a les fotografies, la gran afluència d’alumnes de la Flama al cross. Tots estaven a punt i disposats per passar-s’ho bé!

Destacar que tenim grans esportistes, que gaudeixen fent esport i que s’ho han passat d’allò més bé participant en aquesta activitat esportiva.

La nostra enhorabona per la vostra participació. Segur que la Montse i l’Isaac han estat molt contents amb tots vosaltres!

Podeu consultar els resultats del cross en aquesta adreça http://www.cebages.info/wp-content/uploads/2018/11/PLANTILLA-RESULTATS-CROS.pdf

Cliqueu el díptic per veure les fotografies del dia d’avui.

Ens hem fet una fotografia tots junts a l’escola. Ja estem a punt pel proper cross que hi hagi.