Concurs de lectura en veu alta

L’escola participa en el tretzè certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta adreçat a alumnes de 4t, 5è i 6è. Els alumnes han estat preparant les lectures i aquesta setmana s’ha fet una primera selecció. D’entrada tots els alumnes d’aquests dos cicles eren candidats. Tots han llegit en veu alta els textos preparats i entre ells han decidit quins eren els alumnes que passaven a la següent fase.

El/la  guanyador/a serà el que representarà a l’escola a les eliminatòries que organitza el Departament d’Ensenyament.

La foto recull els alumnes guanyadors de la primera fase.

La nostra enhorabona i endavant amb la lectura!

dsc02079