COMENÇA SANT JORDI…..

Mireu quin goig de parada! Aquests són els llibres que han estan treballant els alumnes de primària. També hi podem veure el llibre que han fet els alumnes d’educació infantil.

Recordeu que els llibres estaran exposats a l’entrada de l’escola fins el 4 de maig.

Ja hem celebrat el certamen literari. La qualitat de les narracions, descripcions i poesies és extraordinària. El jurat ho ha tingut difícil per decantar-se cap a uns treballs o uns altres. La nostra enhorabona a tots els alumnes de l’escola pels seus treballs presentats i per la seva participació al certamen.

BONA DIADA A TOTHOM!