PLA DE TREBALL 2: SANT JORDI ALS BALCONS

Estimades famílies!

per les xarxes socials es fa difusió d’una iniciativa molt bonica per al proper 23 d’abril, de part del cavaller de la Cuirassa Rovellada de Llautó.

Donades les circumstàncies, que ens faran celebrar la nostrada Diada de Sant Jordi a casa, ens proposa que tots (grans, petits i mitjans) dibuixem una ROSA sobre qualsevol material (paper, tela, roba, fusta…), el que tingueu per casa. I que el dia 23 d’abril la pengem als balcons, finestres i portes de casa, per tal de mostrar que la Diada és dins del nostre cor.

A la vegada, ha de servir d’homenatge a tots els professionals que dia rere dia lluiten per comabtre el virus i vetllen per la nostra salut.

Us animo a participar-hi! Som-hi! I em podeu compartir les vostres obres a: teresa@escolaflama.cat

Us agrairé que l’arxiu de la vostra obra porti el nom de l’alumne/a, cognoms i el curs/classe. Moltes gràcies!

BONA DIADA!