ENS VISITA L’EMISSARI DELS REIS MAGS

Avui hem pogut gaudir de la visita de l’Emissari dels Reis Mags. Ha arribat de bon matí i els primers que ha volgut anar a conèixer han sigut els i les alumnes més petits de l’escola, els de P3.

Al llarg del dia ha anat passant per cada un dels grups estables que tenim aquest any a l’escola. Els que en aquests moments estan a casa els ha pogut veure a través d’una videoconferència.

Els ha recordat que ell és un enviat del Reigs Mags i que li feia molta il·lusió venir a conèixer tots els nens i nenes de l’escola Flama i que durant aquests dies ha estat en contacte amb el Fumera i amb el Caga Tió.

Els diferents grups classe li han explicat els desitjos i propòsits per l’any que encetarem i algunes de les coses que han posat a la carta que han escrit als Reis Mags. També li han demanat alguns dubtes sobre la seva visita: com havia arribat a l’escola, si a Orient també hi ha coronavirus i han de portar mascareta, si els reis podrán venir com sempre….

Ha estat molt content, perquè a part de tots els bons propòsits que s’emporta al cor, també li han agradat molt els poemes de Nadal que els i les alumnes li han recitat.

Després d’aquest dia ben ple d’il·lusió, segur que quan arribem tots a casa podrem explicar amb molta alegria la visita de l’Emissari dels Reis Mags.

Cliqueu la corona dels Reis Mags per veure un recull de les fotografíes del dia d’avui.