ACTIVITATS PER FER AQUESTS DIES

Bon dia famílies,

Degut al comiat tant precipitat d’ahir, als vostres fills se’ls va donar uns deures i unes recomanacions d’activitats a fer durant aquests dies a casa. Tot i que possiblement ells ho tinguin anotat a l’agenda, us en fem cinc cèntims per tal que n’estigueu informats:

• Matemàtiques: s’haurien d’haver endut el bloc de magnituds i mesures, i aniria bé que anéssin fent amb tranquil.litat uns tres o quatre registres per dia. Els corregirem a la tornada i anirem parlant i aclarint tots aquells dubtes que hagin sorgit.
  • Català: els alumnes de sisè haurien d’acabar la narració de Sant Jordi, i en el cas de cinquè tres reportatges. Per tant aniria bé que els alumnes obrin un document al Drive compartit amb la seva parella i que allà vagin escrivint el text de manera conjunta. Aquells que no disposin d’ordinador, que ho facin individualment. Recordem que el text s’hauria de revisar un cop acabat, per entregar-lo ja imprès amb el mínim d’errors.
  • Medi: els alumnes de sisè haurien d’acabar el resum final del projecte de Terrícoles o Marcians, per tal d’entregar el dossier sencer a la tornada.
  • Música (6è): Projecte “Cantània” V I R T U A L. Repasseu els temes (Resultat d'imatges per a "youtube"Youtube) que hem treballat a la classe i escolteu els nous. Els que ja hem treballat proveu de fer-ho també sense els apunts al davant, per fragments, tot sencer… podeu afegir els moviments…Els podeu cantar davant de la família…

Altres recomanacions:

• Lectura: intenteu aprofitar aquests dies per llegir un bon llibre.
  • Symbaloo: recordeu que a la pàgina web trobareu el Symbaloo, que és un conjunt de recursos per treballar les diferents àrees.
  • Música 5è: vàreu comentar que la Rumba us agradava i que alguns escoltarieu rumba a casa quan us avorrissiu…doncs si us passa això, ja ho sabeu, escolteu Rumba Catalana i practiqueu el ritme de la PA TA TA i la PAS-TA-NA-GA 😉
  • Glosa: podeu aprofitar per a crear divertides gloses i cantar-les a ritme de Garrotins i/o Corrandes.
  • Per moure el cos, individualment o amb família…Resultat d'imatges per a "just dance 2020 canciones"una mica de JUST DANCE (ho podeu fer des del

Resultat d'imatges per a "youtube"YouTube com ja sabeu Resultat d'imatges per a "guiño").

Bé, i ens acomiadem recordant que aquests dies a casa és molt important seguir les indicacions que se’ns han donat per tal de minimitzar els efectes del virus. Està a les nostres mans, siguem responsables!

Tutor, tutores del Cicle Superior.