Aquest matí, a l’aula, ens ha sorgit una pregunta molt interessant: com és que tenim parts del cos dures, com el cap, i d’altres de toves, com la panxa?
Hem estat una bona estona pensant, fent hipòtesis i compartint idees. Després de molt divagar, una companya ha trobat la resposta: perquè tenim ossos! I sí, tenia tota la raó!
Just en aquell moment ha arribat una visita molt especial: la Rita, l’esquelet de l’escola. La Rita ens ha ajudat a entendre millor com és el nostre cos per dins. Ens ha explicat moltes coses sobre els ossos: per a què serveixen, com ens ajuden a mantenir-nos drets, a protegir òrgans importants i a poder-nos moure.
Però això no és tot! També ens ha portat un joc d’imitació molt divertit on hem fet postures com si fóssim esquelets, i hem ballat unes danses per moure bé tots els ossos del nostre cos. Ha estat una manera molt divertida d’aprendre!
Avui hem descobert que l’esquelet és molt important i que, gràcies als ossos, el nostre cos és fort i resistent.
Seguirem investigant i fent-nos preguntes, perquè aprendre és tota una aventura!
Podeu veure més imatges: DRIVE/CURS25/26/ AI, QUIN MAL!


