Roald Dahl

El 13 de Setembre de l’any 1916, va néixer l’ escriptor  Roald Dahl i des de l’escola li fem un petit homenatge llegint alguns dels seus llibres.

És important recuperar autors clàssics perquè sovint ens aporten riquesa lingüística i bons recursos literaris.

Els estem llegint en castellà i està resultant una experiència divertida i amena.

Els alumnes de 4t llegeixen “El Superzorro”, els de 5è “El dedo mágico” i els de 6è “Las brujas”.

Gràcies Sr. Dahl per fer-nos estimar les bones lectures, per presentar-nos històries plenes de nens i nenes valents i decidits i pel bon humor que transmets en els teus relats.

Roald Dahl 1916-1990