Escola: valoració dels períodes de confinament

Poques famílies de l’escola s’hauran alliberat de passar un període de confinament durant aquest curs. En realitat, moltes famílies han hagut de superar més d’un confinament a causa del COVID-19.

L’escola va haver d’aplicar uns protocols i una organització que era totalment nous amb la intenció d’oferir un bon servei tant educatiu com de menjador a les famílies.

Recordareu que, després de cada període de confinament, us demanàvem la vostra opinió amb la intenció de millorar els nostres processos. Algunes de les aportacions que ens heu fet arribar es van incorporar al protocol de confinament que s’han aplicat.

Ara volem compartir amb totes les famílies les valoracions que s’han obtingut, segons el parer de les persones que han respost el formulari.

Us donem les gràcies per les vostres aportacions, pel temps que heu dedicat a facilitar-nos el procés de millora contínua, però sobretot per la vostra confiança i per la valoració que heu fet de la gestió dels períodes de confinament.

Valoració del període de confinament

Informació rebuda per part de l’escola: 8,5 sobre 10

Oferiment del servei de menjar per emportar: 9,25 sobre 10