Escola: s’ha reunit el consell escolar

El passat dimarts, 8 de març, es van reunir les comissions econòmica i de convivència poc abans de la reunió del ple del consell escolar.

En total, una jornada de gairebé 3 hores que es va fer servir per atendre qüestions com l’aprovació de la liquidació del pressupost general i de menjador corresponents a l’exercici 2021. A continuació, i a partir de l’anàlisi de les dades del 2021, es va revisar el pressupost per al 2022. El consell escolar va aprovar per unanimitat tota la gestió econòmica presentada sense cap esmena.

La comissió de convivència va revisar l’estat actual del projecte que s’està elaborant però no es va arribar a presentar al ple del consell escolar. Resta pendent per a la propera sessió de treball.

Un altre punt de l’ordre del dia tenia a veure amb la creació d’un tribunal per fer la valoració de la candidatura a la direcció del centre a partir del curs vinent.

Pel que fa al projecte de reforma del pati, es va ajornar per a la propera sessió ordinària del consell escolar a petició de les persones representants de les famílies.