Escola: avantprojecte del pati de primària

Com ja sabeu, el curs passat vam guanyar els Pressupostos Participatius de l’Ajuntament amb el projecte “El bosc de la Farigola”. Un grup impulsor format per mestres, famílies i Xino-Xano ha treballat en el projecte de cocreació amb arquitectes per tal d’invertir, el millor possible i adaptat a les nostres necessitats, els 350.000 €.

Després de diverses reunions, l’equip d’arquitectes ens ha enviat un avantprojecte al qual també hem respost amb diversos suggeriments.

Estem esperant que ens remetin el projecte definitiu per poder presentar-lo a tota la comunitat educativa en el passadís central.

A grans trets la major part de les actuacions es faran en el pati de primària:

• Ampliació de les grades de la zona oest amb grans esglaons de fusta on hi haurà un petit escenari al davant per a fer diverses activitats (teatre, exposicions, debats, etc.)
  • Mur de les casetes del c/Clot: hi haurà zona de jardineres i bancs per a seure, pissarra i rocòdrom restaurats.
  • Rampa de benzinera: millorada i allargada fins a la pista de futbol
  • Zona d’arbrada recentment plantada el curs passat: amb més arbres, 4 taules de pícnic, armaris per guardar jocs i possible zona d’àgora.
  • Zona de terra al costat de pistes: amb més arbrada, plantes i jocs
  • Pistes de futbol i bàsquet: algunes plaques del paviment millorades i anivellades i algunes àrees de joc pintades.
  • Zona de reixa entre l’escola i l’institut del camp de futbol: llarga pèrgola amb jardineres i bancs
  • Zona est amb jocs d’infants, més arbres i possible àgora.

Al pati d’infantil es farà una millora del sorral i del tendal o ombratge.

Quan tinguem el projecte definitiu estarem encantats de convidar-vos a veure’l amb nosaltres.

No us imagineu quina emoció sentim perquè tindrem un pati espectacular!