Escola: us esperem a l’escola el dia 22 de gener!!!

Com ja sabeu d’altres anys, la nostra escola col·labora amb el Banc de Sang i Teixits de Barcelona i compartim amb vosaltres una gran notícia: el proper divendres 22 de gener, a la tarda, podreu venir a fer la vostra aportació donant sang a la nostra escola.

Enguany el funcionament de la campanya ha de ser diferent. A continuació trobareu l’enllaç on reservar la vostra cita per a fer la donació. Per qüestions de seguretat no es podrà accedir al centre si no s’ha reservat hora. L’entrada es farà per la porta d’Infantil, la donació serà al menjador de l’escola, on ens atendrà el personal sanitari seguint totes les mesures adients, i sortirem de l’escola per la porta central.

Tot i les dificultats inicials, amb l’esforç de tothom s’ha pogut dur a terme la campanya d’aquest curs. L’alumnat de 4t hi ha posat moltes ganes i ha realitzat una gran tasca. Ara ens toca a nosaltres aportar el nostre granet de sorra.

No se’ns acut millor manera per començar aquest 2021: ajudar als altres sempre és important i amb la situació que estem vivint ho tenim més present que mai.

Gràcies per la vostra col·laboració.