Escola: ventilació de les aules

Un tema que preocupa en el context actual és l’equilibri entre una correcta ventilació dels espais tancats i el manteniment d’un confort tèrmic a les aules. Segur que en algun moment haureu pensat si passaran fred a les aules o si les classes tindran una correcta renovació de l’aire.

Per a la vostra (i la nostra) tranquil·litat, el Departament d’Educació ens ha fet arribar els criteris que s’han de seguir per garantir una harmonia entre temperatura i prevenció enfront el virus. Gràcies a aquest document que seguim fil per randa, sabem quines mesures hem de tenir en compte.

Si voleu consultar el document, seguiu aquest enllaç.

NOVES ORIENTACIONS DE VENTILACIÓ

1. Daniel Leonhartsberger

Está muy bien y entiendo que estas son medidas de prevención del COVID obligatorias, pero los niños ponen chaquetas dentro de clase? Porque esto tampoco es bueno para la salud con el frío que hace! Mi hijo dice que no la pone y en la primera semana de vuelta al cole ya se le nota en la voz que anda pasando frío en la escuela.
    Desde luego que con tanta ventilación es imposible mantener una buena temperatura interior mismo con calefacción.
    Tampoco queremos que cojan pneumonia para evitar coronavirus. Gracias por la información!

1. admin Autor de l'article

Hola Daniel,
      aquest és el nostre objectiu, arribar a l’equilibri entre confort tèrmic i evitar la possible transmissió del virus.
      Si, amb tot, et diu que passa fred o calor, pots abrigar-lo més o menys.
      No et preocupis que els cuidem a tots com si fossin els nostres fills o filles.