Escola: nova convocatòria d’ajuts de menjador

S’ha obert un nou període obert de presentació de sol·licituds  d’ajut de menjador per a atendre situacions sobrevingudes i per a l’alumnat de nova incorporació.

• Situació sobrevinguda que requereixi l’atenció de Serveis Socials
  • Unitats familiars que la seva situació econòmica s’hagi vist greument afectada per causa de força major i degudament justificada. Aquesta petició ha d’anar acompanyada d’una valoració social.

Recordeu que s’ha de sol·licitar mitjançant formulari del web del Consorci d’Educació de Barcelona.

Formulari de sol·licitud (no funciona amb Internet Explorer!)

La sol·licitud es pot fer des de qualsevol dispositiu mòbil. Un cop emplenada la sol·licitud i enviada es generarà un resguard de la sol·licitud que caldrà  signar i lliurar al Punt d’Atenció Administrativa de l’escola amb la documentació que sigui necessària abans del 28 de febrer. Enguany no hi haurà sol·licitud en format paper.