Escola: reunió de la comissió de menjador del consell escolar

El passat dimarts, 2 de març, es va reunir la comissió del consell escolar que s’ocupa del servei de menjador juntament amb la responsable de l’entitat Xino-Xano, Associació de Lleure.

Reunions d’aquest tipus són habituals i per aquest motiu ja hi havia una comissió creada a tal efecte des de fa anys.

La novetat més gran que va ocupar la reunió va ser la incorporació del Programa “Menjadors escolars més sans i saludables” del que som escola pilot. La intenció dels organitzadors és que el curs vinent totes les escoles ja elaborin els seus menús atenent els criteris que les escoles del pla pilot ja estem aplicant.

Aquest programa impulsat des de l’Agència de Salut Pública busca que els nens i nenes gaudeixin d’una alimentació més saludable i, alhora, reduït l’afectació mediambiental que provoca el consum de determinats aliments.

Una bona educació alimentària en les generacions futures sempre és un motiu de celebració i una responsabilitat que els adults no podem descuidar.

Es van analitzar i respondre les preguntes de les famílies i es va prendre nota d’algunes idees que faran que millori la gestió d’aquest programa.

Tot i que, a iniciativa de l’escola s’ha informat en diferents ocasions del contingut del programa al llarg del curs, estem a l’espera del material divulgatiu que ens havien ofert en iniciar el programa però que fins ara no ens ha arribat.

Un cop acabada la reunió, es va reclamar aquest material i, de moment, ja hem rebut alguna cosa que us fem arribar com a arxiu adjunt per correu electrònic.

Com tots els inicis de qualsevol programa i també davant dels canvis d’hàbits, sempre hi ha qüestions que es poden modificar o ajustar de manera al final, el projecte sigui ben entès i ben valorat per part de tothom.

1. Olga

A mí me gusta el menú del colegio, pero lo veo demasiado bio, demasiado verde. Hecho en falta más carne, y pescado. No tanta legumbre, que además le produce gases y mal.digestion.