Educació primària: contra l’assetjament escolar

Com ja sabeu, La Farigola del Clot ha estat pionera en aquest tema a través de la nostra presència en el projecte “#Aquiproubullying”. El nostre posicionament davant l’assetjament és clar, i per això vam reivindicar aquest dia com una data important del nostre calendari.

El dia 2 de maig no podia passar desapercebut a l’escola de manera que tots els grups d’educació primària hem dut a terme diferents activitats.

Hem vist curtmetratges i vídeos d’animacions per reflexionar sobre aquest tema. També hem escoltat i cantat cançons que tracten la temàtica en qüestió. D’altra banda, hem dut a terme tallers d’imants, xapes, mans amb missatges i maquillatge amb cors i el símbol de la pau, escriptura de frases reivindicatives, actuacions i la construcció d’una estructura sense fissures que simbolitza la nostra postura ferma contra l’assetjament escolar.

Una sèrie de propostes per recordar que volem una escola lliure d’assetjament, un dia per recordar que ens hem de tractar bé i ens hem de cuidar.

Totes les activitats i tallers que han posat èmfasi en la convivència i la concòrdia.