Escola: més Sant Jordi amb l’Aula de Música La Farigola

És evident que la celebració de Sant Jordi d’enguany no és tan vistosa com habitualment però això no vol dir que no es puguin trobar maneres per fer-la especial.

Gràcies a la col·laboració de l’entitat Aula de Música La Farigola, els actes de celebració de Sant Jordi s’allargaran uns quants dies més.

El programa d’actes que ens ofereixen de manera totalment gratuïta és el següent:

Visites musicals a les aules de cicle inicial

– Dilluns, 26 abril: trobada instrumental amb la trompa i el saxo

– Dimecres, 28 abril: trobada instrumental amb la flauta i violí

Música a la porta per a les famílies (16.10h a 16.45 aprox)

– Dilluns, 26 abril: gaudirem amb la trompa

– Dimecres, 28 abril: torn per al violí i la flauta

Conte musical per a famílies

Des de l’Aula de Música La Farigola estem molt contents de presentar-vos una nova activitat que hem creat pensant en els més petits: un contacontes musical interactiu!

Aquest conte musical tindrà lloc al pati de l’escola el dissabte 1 de maig a les 11h. Per qüestió d’aforament serà necessari reservar plaça, ho podeu fer a través del següent formulari:

Informació bàsica:

– Conte musical: La màgia de Napbuf al bosc

– Data: Dissabte 1 de Maig a les 11h.

– Lloc: Pati petit de La Farigola del Clot.

– Durada: 50-60 minuts.

– Edat: Activitat indicada per nens i nenes de 3 a 6 anys. (Acompanyats d’un adult)

Us adjuntem també una imatge amb la informació més important, qualsevol dubte, restem a la vostra disposició.

Recordeu que no es podrà accedir a l’activitat sense reserva, doneu-vos pressa que s’acaben!!