Escola: acord entre Dept. Educació, entitats municipals i EN21 per l’actualització educativa

Com ja sabeu, la nostra escola forma part del grup de centres que formen “Xarxes per al Canvi”, una iniciativa del Consorci d’Educació, Escola Nova 21, l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona i l’Associació de Mestres Rosa Sensat que han sumat esforços per la innovació, amb el repte que en tres anys tots els centres educatius de la ciutat puguin estar immersos en algun projecte de millora sostenible des del treball en xarxa.

Doncs bé, ara hem sabut que el Departament d’Educació (ha tornat a canviar de nom i ja no es diu Departament d’Ensenyament) vol liderar un acord per fer el mateix arreu de Catalunya.