I4: collage dels que m’estimo

Seguint el projecte 1,2,3… Emoció! us proposem una activitat per realitzar conjuntament amb els vostres fills i filles.

Es tracta de confeccionar un collage de les persones que, per als vostres fills i filles, són o han estat importants.

Quan el tingueu llest, l’heu de portar a l’escola i el compartirem amb la resta del grup classe. Es treballarà durant la segona setmana de maig coincidint que el dia 15 és el dia de la diversitat familiar.

Necessitem que el collage estigui en un full DIN-A4 amb les fotografies enganxades i heu d’escriure qui és a sota de la imatge de les persones que hi apareguin.

Hauríeu de portar-lo a l’escola abans del dia 8 de maig.
Mestres d’I4