Educació Infantil: Castanyada

Aquesta setmana els infants d’educació infantil han  fet diferents activitats relacionades amb la tradició de la Castanyada. Hem escoltat el conte, hem fet manualitats, hem visitat la nostra castanyera i també hem assajat danses tradicionals d’aquestes dates.

Aquest divendres al matí, a infantil, hem gaudit d’un autèntic esmorzar de tardor amb els fruits de la temporada: magranes, moniatos, castanyes, caquis…

A la tarda hem tingut una visita molt especial la nostra “Castanyera rockera”, amb ella hem ballat les danses que teníem preparades.

Avui, a l’escola, s’ha viscut un dia especial.

Mestres d’Educació Infantil