P3: horari

Aquí teniu l’horari que fem servir a P3 amb algunes de les activitats més significatives del dia a dia a l’aula.

Us volem convidar a que seguiu el nostre Twitter, on teniu informació més en directe del que està passant a l’aula, també podeu visitar el blog específic de P3, dins la pàgina web, on teniu més informació detallada de les activitats que fem.

Tot i així moltes de les activitats que fem diàriament no queden reflectides i no perquè no les considerem importants, sinó perquè formen part del dia a dia de l’aula: les rotllanes o converses de primera hora del matí, el moment de l’esmorzar, els hàbits de neteja, les estones de pati i de joc lliure, les activitats plàstiques, els contes, les cançons… són moltíssimes les estones diàries d’aprenentatge que no queden reflectides enlloc, però que hi són.

Desitgem que el fet de compartir què fem i com ho fem, ens pugui apropar més a una actuació simultània i amb coherència des d’ambdós ambients educatius, família i escola, i, alhora, pugueu disposar de referències més concretes, que puguin canalitzar el diàleg amb els vostres fills i filles davant la típica pregunta: “què has fet avui a l’escola?” i que sovint, per massa genèrica i per la incapacitat d’elaborar una síntesi tan complexa en aquestes curtes edats, no obté resposta.

Mestres de P3