AFA: Activitats extraescolars / Servei d’Acollida

Seguidament a les noves mesures del Govern que entren en vigor a partir d’avui i que afecten a les activitats extraescolars durant un període de com a mínim 15 dies, relatives a les extraescolars que gestiona l’AFA, informar-vos que:

• Cet10: Queden suspeses les activitats d’avui divendres dia 30 que organitza tant a Farigola com a Rambleta. Estem pendents de rebre confirmació oficial per part de l’entitat en relació als propers 15 dies.
  • Piscina: Queden suspeses totes les activitats que organitza el CE Vintró.
  • Anglès: Les famílies rebreu un mail de Helen Doron on se us comunica que les classes continuen de manera virtual (Skype) de 17h a 17.45h, i amb tota la informació per conectar-vos-hi. Per a qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb Helen Doron (santmartibarcelona@helendoron.com; Tel. 932 662 184).
  • Servei d’acollida: Avui divendres dia 30 queda garantit el servei d’acollida de la tarda. Pels propers 15 dies, estem a l’espera que el Consorci confirmi si el servei (matí i tarda) és viable amb les noves restriccions de la Generalitat.

En relación a las nuevas medidas que afectan a las actividades extraescolares que organiza el AFA, os informamos que estamos a la espera de decisión final por parte de Cet10 (hoy quedan suspendidas). Se suspenden las actividades de piscina en Vintró.

En relación a las clases de inglés, las clases serán por skype de 17h a 17.45h. Recibiréis un mail con toda la información. Para cualquier duda, tenéis arriba sus datos de contacto.

Y sobre el servicio de acogida, hoy viernes queda garantizado. Para los próximos 15 días estamos a la espera de confirmación oficial.