CARTA A L’AJUNTAMENT

Des de la Comissió d’Escola Verda del nostre centre hem cregut convenient debatre amb tot l’alumnat el tema del carril bici. Donat que som Escola Verda des de fa molts anys, aquest és un tema que creiem prou important i que els afecta de ple.

Vam tractar aquest tema a totes les classes de Primària a l’hora de tutoria  i tots i totes  van anar manifestant el seu punt de vista. Vam recollir les conclusions a què vam arribar i vam elaborar una carta que els representants del Comitè Verd de cada classe van anar a portar a l’Ajuntament.

Podeu llegir la CARTA  i entendre les nostres inquietuds.