Lights, camera, action – Drama.

Curs 2022-2023

Un dels tallers de l’escola és el teatre. Volem que el nostre alumnat tingui l’oportunitat de poder expressar-se a través de personatges imaginaris, a través de l’expressió corporal i d’unes històries que els permeti interpretar el món des de diferents perspectives.

D’altra banda, el teatre pot ajudar als nens i nenes a progressar en el coneixement d’altres matèries curriculars i a treballar en equip. I així els infants aprenen la importància de treballar conjuntament i la valoren: reconeixen que en un equip tothom és important i que es treballa per tirar endavant un projecte comú.

A més, aquest taller té una característica que fa que encara sigui més interessant: es fa en anglès. Això afavoreix l’aprenentatge de la competència lingüística d’aquesta llengua estrangera. Tot un repte!

Enguany continuem amb les tècniques de teatre. Una de les que practiquem, ajuda a l’alumnat a tenir consciència de la importància de projectar la veu en una obra. Una altra, treballa la imaginació, a partir de diferents propostes i personatges.

Aquestes tècniques són el warm up de cada sessió. Per completar les dues hores, preparem dues obres curtes, que a l’últim dia del taller representarem i gravarem. Les obres, són adaptacions de dos grans clàssics infantils: els tres porquets  “The three Pigs” i la Ventafocs “Cinderella“.

Paral·lelament als assajos de les obres, també treballem l’atrezzo (vestuari, maquillatge, objectes a portar…) Entre tots/es decidim i acordem què caldrà portar.

El dia de la gravació, hi ha nervis i il·lusió. Som conscients que amb només tres sessions no podem fer molt, però amb l’esforç de tots/es, el resultat és bo.

Aquí podeu veure algunes fotos i vídeos. Esperem que us agradi.

Curs 2021-2022

Els/les alumnes del grup de mitjans representen l’obra “the enormous turnip”. Els més petits, els de primer i els de segon, la representen escoltant la història de la mà del nostre auxiliar de conversa, el Monty. El més grans del grup, els de tercer, aprenen el diàleg, el memoritzen i el representen.

El grup de grans representen l’obra “Dr. Frankenstein”. Els nens i nenes de 4t i 5è  tenen un text més curt que els alumnes de 6è.

Us animem a veure el resultat de les seves interpretacions.

GRUPS DE MITJANS                                 GRUPS DE GRANS

CLASSE DE 1r                                            CLASSE DE 4t