Instal·lacions

El curs 2010-2011 vàrem estrenar l’ampliació de l’escola i la remodelació de l’edifici antic, fet que suposà que l’actual Escola Cor de Roure passés a ser una de les més grans i modernes de la contrada.

• Espais
  • aula-laboratori de ciències (dotat dels armaris de ciències experimentals per a cada cicle dels projectes 3/6 i 6/12)
  • aula d’anglès
  • aula d’art
  • aules de tallers (robòtica i stem)
  • botiga
  •  aula de música
  • aula d’educació especial
  •  aules per atendre a grups reduïts d’alumnes
  •  tutories
  •  aula de psicomotricitat
  •  amplíssims patis equipats amb el millor mobiliari lúdic i esportiu (pista poliesportiva i camp de futbol)
  •  hort ecològic i jardí sostenible
  •  biblioteca escolar. Reuneix infinitat de llibres i material multimèdia en un espai idíl·lic, creat especialment per fomentar el gust per la lectura. També és un punt d’accés a la xarxa. En definitiva, la nostra biblioteca a més de ser un punt d’accés al saber, ha estat creada sota unes rigoroses premisses pedagògiques i metodològiques per tal que els nostres alumnes desenvolupin l’hàbit de llegir per gust.
  • Menjador escolar