Art

L’art té moltes funcions diferents. Pot representar coses existents però pot construir coses que no existeixen. Tracta les coses que són externes a la persona però expressa la seva vida interior…

En aquest taller els alumnes de l’escola apliquen un conjunt de procediments per realitzar obres d’art: Pintura, dibuix, estampació, escultura i collage.

CURS 22-23

L’artista que  ens han proposat treballar és el Joan Miró, pintor, escultor i ceramista català, considerat un dels màxims representants del surrealisme. A les seves obres va reflectir el seu interès pel subconscient i pel seu país.Volia abandonar els mètodes convencionals de pintura i afavorir una expressió lliure.

“Una forma mai és algo abstracte, és sempre un home, un ocell o alguna cosa més. Forma és mai considerar la forma”.

Seguint els seus ideals, cada alumne ha creat una simbologia pròpia i única que ha plasmat en una obra.

Aquests en són els resultats: Taller art fotos

CURS 21-22

Ens vam endinsar en el món màgic i infinit d’una artista japonesa, la Yayoi Kusama. Vam plasmar a la paret del nostre pati algunes de les característiques principals de la seva obra: Colors vius, puntilisme, formes arrodonides… i vam treballar conceptes com el patró/repetició, pop art, minimalisme i feminisme.

Entre tots i totes vam crear una gran obra d’art on es barrejava fantasia i realitat, sentiments i emocions. Som uns grans artistes!

Aquí teniu algunes  fotos!

“Volia començar una revolució, fer servir l’art per construir el tipus de societat que jo mateix imaginava.”

Yayoi Kusama