Activitats extraescolars

Benvolguts pares i mares,

Som a l’inici d’un nou curs escolar i, com sempre, ens posem en contacte amb vosaltres per donar-vos la benvinguda. Us presentem a continuació la relació d’activitats extraescolars que hem previst fer durant aquest any, amb els dies i els horaris corresponents. La majoria són activitats extraescolars esportives que formen part del Pla Català de l’Esport  a l’Escola (PCEE) i algunes més addicionals. Les activitats tindran lloc a l’escola, excepte l’activitat de runners kids que es realitzarà pels voltants de l’escola i Pump truck que es realitzarà al circuit del parc nou.

Esperem que sigui de l’interès i del gust dels vostres fills i filles, i que els animeu a participar-hi activament. Així mateix, us animem a vosaltres també perquè col·laboreu en l’organització de les activitats i ens doneu suport amb la vostra presència i els vostres suggeriments.

Qualsevol dubte o aclariment, us podeu posar en contacte amb la mestra d’educació física de l’Escola o bé al correu de l’AFA: ampacorderoure@gmail.com.

Atentament,

La Coordinadora del PCEE i l’AMPA de l’Escola Cor de Roure