ENS ACOMIADEM DELS ALUMNES DE 6È

Ahir divendres dia 26 de juny a les 12 del migdia, ens vam acomiadar dels alumnes de 6è de l’escola. Va ser un comiat molt diferent, especial, però no per això menys emotiu que la resta. Així doncs, va ser un matí on les emocions… Llegeix més»

US DESITGEM UN BON ESTIU

L’equip docent us fem arribar un vídeo on acomiadem aquest curs tan excepcional i diferent. Us desitgem molta salut i unes vacances plenes d’experiències enriquidores. MOLT BON ESTIU!

NO ENS DESDIBUIXEU

El dia 5 de juny va ser el Dia Munidal del Medi Ambient i havíem d’haver cantat la cançó “No ens desdibuixeu” al pati de l’escola però a causa del confinament, no ha estat possible. És per això que hem fet aquest videoclip amb imatges… Llegeix més»

EDUCAR EN CONFINAMENT A LA NOSTRA ESCOLA

Durant el temps de  confinament, l’escola Cor de Roure ha treballat per donar continuïtat a l’activitat formativa
per ajudar a mantenir els hàbits i el procés d’aprenentatge amb propostes educatives motivadores i enriquidores
Les activitats dissenyades pels equips docents s’han orientat a desenvolupar les competències bàsiques,el seguiment… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

SOL.LICITUD PREINSCRIPCIÓ ONLINE  2020-21
Sol·licitud
Aquest curs es prioritza la preinscripció en suport virtual que podreu fer seguint els següents passos:
Enviar la sol·licitud i la documentació, escanejada o fotografiada, mitjançant el correu de l’escola: e3003011@xtec.cat.
Des de l’escola rebreu un correu justificant la recepció de la documentació.
Per… Llegeix més»

ACAMPADA FAMILIAR (ABRIL 2020)

Benvolgudes famílies!
Aquí teniu el recull de moments que ens heu fet arribar de les vostres acampades confinades. Esperem que us ho hagueu passat molt bé i hagueu gaudit amb família!

Vídeo promocional PORTES OBERTES 2019

UN DIA A P3 A L’ESCOLA COR DE ROURE
Aquí teniu una mostra d’algunes activitats que fan els alumnes de P3 a la nostra escola. Agraïm a la Núria Llinàs, mare d’una alumna del centre, la gravació d’aquest vídeo.
Aquest vídeo NO S’HAURIA DE COMPARTIR. Gràcies.
Feu clicLlegeix més»

PORTES OBERTES 2019-2020

De moment tot queda aturat, no patiu pels documents!!!! Quan el Departament d’Educació doni instruccions us farem arribar la informació. NINGÚ quedarà sense matricular a l’Escola Cor de Roure!!!!

ESCACS A L’ESCOLA

Benvolguts,
Des de la Federació Catalana d’Escacs volem ajudar-vos a passar millor aquests dies de confinament. És per això que hem organitzat diferents torneigs d’escacs cada dia, de dilluns a divendres, al matí i a la tarda.
L’activitat és gratuïta i està oberta a tots els nens… Llegeix més»