Menjador escolar

L’empresa “ECO Ataula” té la concessió del menjador sota la gestió de l’AMPA. L’horari de menjador és de 12 a 15 hores. El nombre d’usuaris varia cada curs; aquest curs els alumnes que es queden a dinar són entre 95 i 110  (comptant els alumnes de l’IES).

També fan ús d’aquest servei els mestres del centre que volen.

Hi ha cinc  monitores, una coordinadora que a la vegada és monitora i una cuinera.

Hi ha un reglament de funcionament del menjador que es pot consultar a direcció.

Hi ha menús adequats a diferents necessitats: intoleràncies alimentàries, celíacs, diabètics… i creences religioses.

Les quotes es cobren per domiciliació bancària. Es cobren cada mes.El preu del servei de menjador és de 6,20 euros pels alumnes fixes, i de 6,80 euros pels alumnes esporàdics.

Els alumnes de menjador no poden sortir del recinte escolar sense autorització prèvia.

Les monitores organitzen activitats en horari de menjador.

Des d’aquest curs, els nens i nenes dels grups de 5è i 6è es serveixen el dinar ells sols! L’espai de menjador és un espai que cada dia se senten  més seu i tanmateix, volem que siguin partíceps d’aquest moment i àpat tan important del dia. La proposta ha tingut molt bona rebuda i com que veiem que en són molts conscients,  fins i tot col·laboren servint les postres als més menuts!

Visita ECOATAULA a internet i a les xarxes socials:

dav
sdr