Menjador escolar

L’empresa “7 i tria” té la concessió del menjador sota la gestió de l’AFA. L’horari de menjador és de 12:30h a 15:00h pels nens i nenes d’infantil i  de primària.

També fan ús d’aquest servei els mestres del centre que volen.

Hi ha vuit monitors/es, una coordinadora que a la vegada és monitora, una cuinera i una auxiliar de cuina.

Hi ha un projecte educatiu de menjador que es pot consultar a direcció.

Hi ha menús adequats a diferents necessitats: intoleràncies alimentàries, celíacs, diabètics… i creences religioses.

La fitxa d’incripció de menjador es fa a través de la web de 7 i tria. Les quotes es cobren per domiciliació bancària, que es paga per adelantat, o en alguns casos per tranferència. Qualsevol incidència es regularitza a mes vençut.

El preu del servei de menjador és de 6,91 euros pels alumnes fixes, i de 7,60 euros pels alumnes esporàdics.

Les quotes són mensuals i es cobren en funció dels dies amortitzats del mes que correspon.

Els alumnes de menjador no poden sortir del recinte escolar sense autorització prèvia.

Les monitores organitzen activitats, dinàmiques i tallers en horari de menjador.

Alguns dels projectes treballats són: el pati que somío, el servim-nos com a casa (només amb els infants de 4t, 5è i 6è) i els espais educatius i transformadors adaptats caduscun d’ells a les edats dels infants i a la naturalesa del grup. També celebren totes les festes populars,  tenen els postres d’aniversari i moltes altres dinàmiques.

A l’espai de menjador cuinen emocions, és una estona serena, amb molt bon clima i amb un lleure educatiu i de qualitat.

Des de la mateixa empresa s’ofereix el  servei d’acollida matinal, amb inscripcions fixes o de manera esporàdica, gestionades també per la web de 7 i tria.

Per més informació podeu consultar la revista.

Els menús arriben a les famílies per correu electrònic o es pengen tan al bloc com a la web de manera bimensual.

Visita  7 I TRIA a internet i a les xarxes socials: