festes

Dia de la pau

Dimarts dia 30 se celebrava el dia de la pau i la no violència a les escoles. Des de la nostra escola vam realitzar un seguit d’activitats per tal de gaudir de la jornada i sobretot per tal de fer una reflexió amb els nostres alumnes que pretenia assolir els següents objectius: • Sensibilitzar que […]

Dia de la pau Llegeix més »

Últim dia, arriba Nadal!!!

L’últim dia del trimestre ha estat un dia ple d’emocions, a primera hora del matí el tió va cagar regals i turrons per els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial.  Cicle mig i cicle superior van fer l’amic invisible. Després vam compartir un  esmorzar deliciós i  per acabar actuacions amb música, teatre, jocs de màgia,

Últim dia, arriba Nadal!!! Llegeix més »

Recital de poemes

És Nadal! Bé, falten pocs dies, però a l’escola ja fa dies que ho estem preparant. Els nens i nenes d’educació infantil han fet diferents activitats relacionades amb amb aquest període, i com no podia faltar, el clàssic i espectacular recital de poemes. Va ser molt bonic i molt emocionant!!!

Recital de poemes Llegeix més »

Visita del Patge Reial

Aquest matí hem rebut una visita molt especial: el Patge Reial!!!. Des de terres molt llunyanes, va arribar a l’ escola Carles Buïgas el Patge Reial, enviat per SS.MM els Reis Mags,  per a recollir les cartes dels nens i nenes de d’educació infantil i cicle inicial.

Visita del Patge Reial Llegeix més »

Ha arribat el Tió!!!

El dijous al matí ha arribat  EL TIÓ  a l’escola. L’hem trobat al pati de dalt. Estava ben amagat  sota d’unes plantes. Què contents i contentes! Ara l’hem d’abrigar i donar-l’hi força menjar. I esperar si el dia 22 alguna cosa ens vol cagar

Ha arribat el Tió!!! Llegeix més »

ART I PAU

Aquest curs el tema que ens ha de servir com a eix transversal al llarg de tot el curs serà ART i PAU. El motiu pel qual hem fet aquesta elecció és perquè trobàvem que el tema de la pau és un tema atemporal i és un valor que mai s’ha de deixar de fomentar

ART I PAU Llegeix més »

Festa de la Castanyada

Al llarg de tot el dia hem celebrat la castanyada amb activitats molt divertides. Hem començat la festa  amb tallers relacionats amb la castanyada i Halloween. A cicle inicial una vegada acabada l’activitat hem fet un intercanvi dels treballs realitzats. A l’hora del pati, tots els alumnes de l’escola hem compartit l’esmorzar a les classes

Festa de la Castanyada Llegeix més »

Matí de teatre

Aquest matí els nens i nenes d’educació infantil hem compartit l’esmorzar amb els nostres companys. Cadascú de nosaltres hem portat de casa fruits secs, panellets, fruits de la tardor, … i l’hem compartit amb els nostres amics. Després els nens i nenes de quart curs de primària ens han representat una obra de teatre que

Matí de teatre Llegeix més »

Festa final de curs

Com cada any, per celebrar el final de curs i acomiadar els alumnes de sisè,  a l’escola organitzem una gran festa. Tots els nens i nens participen amb danses i cançons, tots junts vam cantar ” Time to say goodbye” i els alumnes de sisè van passar la torxa als alumnes de cinquè. Van ser uns  moments màgics

Festa final de curs Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut