festes

Gimcana d’aigua

Per celebrar l’entrada de l’estiu, avui, ens hem avançat una mica, hem fet al pati una súper gimcana de jocs d’aigua. Els nens de sisè han preparat i organitzat els jocs, els de cinquè feien de responsables del grups de nens i nenes, i tots els demés a superar diferents proves totes elles relacionades amb l’aigua! […]

Gimcana d’aigua Llegeix més »

Publicacions Sant Jordi

Una curs més, per celebrar la diada de Sant Jordi, a l’escola hem fet uns llibres-sorpresa per als nostres pares/mares. Tot i que ens ha costat una miqueta, ha estat molt divertit i ens ho hem passat molt bé!!! Desitgem que gaudiu una bona estoneta.

Publicacions Sant Jordi Llegeix més »

Carnaval 17

A ritme de batucada hem celebrat el carnaval d’enguany. Els nois i noies de l’institut ens han fet ballar amb una batucada pel barri. Durant tot el recorregut hem estat acompanyats de moltes famílies  amb ganes de xerinola, després ens esperaven al pati de l’escola el grup de batucada de l’AMPA. Els dos grups junts

Carnaval 17 Llegeix més »

Caga Tió

El Caga Tió ha arribat i els nens i nenes d’educació infantil li hem donat la benvinguda. Li hem fet molts petons i abraçades, li hem cantat una cançó i després ens ha cagat molts regals.

Caga Tió Llegeix més »

Cantada primària

Al llarg d’aquest curs, per commemorar el 25è aniversari de les olimpíades de 1.992 celebrades a Barcelona, al nostre centre realitzarem diverses activitats relacionades amb aquest tema. El dimecres dia 14 va tenir lloc la primera d’aquestes activitats a l’Ateneu de la localitat. Els alumnes de primària van fer una impressionant demostració de diferents esports

Cantada primària Llegeix més »

Parc de la Riera

 Els nens i nenes de 1r i 2n, per celebrar la castanyada, hem anat al parc de la Riera a menjar panellets i coca. Després hem jugat i ens ho hem passat molt bé fent d’exploradors, buscant tresors i observant diferents animals.  

Parc de la Riera Llegeix més »

La Castanyada

Els més petits també hem celebrat la festa de la Castanyada amb un programa ben atractiu. Al matí van anar a veure una obra de teatre que els nens i nenes de 4t van preparar per a nosaltres. Després van fer un esmorzar d’allò més sa i nutritiu amb fruites de la tardor, i per

La Castanyada Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut