Cicle Mitjà

Tallers ecologia

Aquesta setmana els alumnes de CM hem fet un taller amb l’ajuda d’unes monitores sobre ecologia. Ens han explicat i hem après com estalviar aigua (tancar l’aixeta quan ens rentem les dents, utilitzar bé els botons de la cisterna…), que és molt important, com fer un jardí i un hort amb material reciclable i també […]

Tallers ecologia Llegeix més »

Anem al Parc de les papallones

Els alumnes de 3r hem anat al Jardí de les papallones. Allí ens han ensenyat una gran varietat de plantes que hem pogut tocar i olorar. També ens han ensenyat l’hotel d’insectes que han construït i ens va agradar molt! Per últim vam anar a buscar papallones i amb ajuda d’unes guies vam saber de

Anem al Parc de les papallones Llegeix més »

Visita a la Danone

Els alumnes de 3r i 4t hem anat a visitar la fàbrica “Danone” . Ha sigut molt interesant tot el que ens han explicat: cóm es fa el iogurt, com es diuen les bactèries que faciliten la fermentació de la llet, com es va començar a comercialitzar, com funciona tot el procés d’elaboració, envasat i

Visita a la Danone Llegeix més »

Trobada de Handbol

Avui els nens i nenes de 4t, juntament amb alumnes de l’escola la Sinia i Xarau, hem anat al PEM Guiera a fer una trobada de handbol. Ha estat una trobada molt ben organitzada, hi havia 150 alumnes repartits en 24 equips, cada equip ha pogut jugar en tres rondes diferents en partits de 15′.

Trobada de Handbol Llegeix més »

L’hort

Com ja sabeu, aquest curs els nens i les nenes de 4t A i B ens encarreguem de l’hort de l’escola. Ens ajuda molt el Sr. Manolo que ens va dient què hem de fer i quan ho hem de fer. Fins ara hem plantat faves, coliflors i patates. Ara hem de regar, treure les

L’hort Llegeix més »

Tallers de teatre

Anar a l´Ateneu a fer un taller de Teatre ha estat una experiència fantàstica. Hem rigut  molt, portant a terme exercicis d’improvisació i expressió corporal i que han tret la nostra faceta més artística. A l´escola, dijous a la tarda, també estem fent un taller semblant, així que els alumnes de 4t ja som  actors

Tallers de teatre Llegeix més »

Dia de la Dona

“A les nenes rebels del món: Somieu en gran. Aspireu a més. Lluiteu amb fermesa. I, en cas de dubte, recordeu: Vosaltres teniu raó”. Així comença el llibre que durant aquesta setmana i amb motiu del dia internacional de les dones hem estat treballant amb els nostres alumnes. Totes les aules han treballat la biografia

Dia de la Dona Llegeix més »

Carnaval

Ahir per la tarda vam celebrar el carnaval a l’escola. Pel matí vam fer tallers a tots els cicles relacionats amb el petit príncep i els alumnes de cicle inicial i cicle mig van fer un emocionant i misteriós escape Room. A la tarda vam fer la Rua  per alguns carrers del barri. Els pares

Carnaval Llegeix més »

Arriba el Carnestoltes

Avui dimarts, amb l’arribada del Rei carnestoltes, s’inicia la festa de  carnaval al cole. Aquesta tarda hem sortit  a donar-li la benvinguda i els  alumnes de 4t el van acompanyar fins al pati amb una batucada . Hem escoltat el pregó que havien redactat els alumnes de sisè, després hem ballat i al final de

Arriba el Carnestoltes Llegeix més »

Text instructiu

A la classe hem treballat el text instructiu a l´àrea de castellà, i els alumnes de 4t hem elaborat unes maquetes fantàstiques que tenim exposades al nostre vestíbul. Treballar en grup i amb la família ha estat molt divertit , i tots hem aportat les nostres idees. També hem treballat l´exposició, ja que davant dels

Text instructiu Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut