Visita al MAC
Els nens i les nenes de P4 (classe dels coets) hem anat a visitar el MAC( Museu d’Art de Cerdanyola). Hem sortit de l’escola per parelles i hem pujat a l’autocar. Un cop ens ha tocat el seient de la finestra i l’altre el del passadís. Un cop allà hem fet flors de paper, hem […]










