Nom de l'autor: Loli Álvarez

Visita al MAC

Els nens i les nenes de P4 (classe dels coets) hem anat a visitar el MAC( Museu d’Art de Cerdanyola). Hem sortit de l’escola per parelles i hem pujat a l’autocar. Un cop ens ha tocat el seient de la finestra i l’altre el del passadís. Un cop allà hem fet flors de paper, hem […]

Visita al MAC Llegeix més »

Acrosport,

Des de la classe d’educació física hem treballat l’acrosport, que són figures corporals realitzades entre tots els components. Els alumnes de cinquè, hem estat capaços de fer creacions ben divertides. Hem treballat en equip i ens ho hem passat molt bé pensant i fent les figures.

Acrosport, Llegeix més »

La granja de Vallgorguina

Els nens i les nens de p3 hem anat a una granja i hem vist molts animals (conills, gallines, oques, ànecs, cabres, la vaca Rosita i el seu fillet, el Rosendo, cavalls, rucs, …) alguns els hem pogut tocar i tenien un pél molt suau. Ens ha ensenyat com es fa el mató i l’hem

La granja de Vallgorguina Llegeix més »

I Mostra educativa Cerdanyola 2019

Ahir dimarts 30 d’abril va tenir lloc a l’escola Fontetes la I MOSTRA EDUCATIVA DE CERDANYOLA 2019. Van participar 18 centres de Cerdanyola amb 18 propostes diferents. Dues mestres de la  nostra escola van presentar un projecte que des de fa ja anys portem a terme i que considerem molt enriquidor per als nostres alumnes:

I Mostra educativa Cerdanyola 2019 Llegeix més »

Theater in English

This morning the students of our school have been able to enjoy in the gym of the school two English plays made by a specialized theater company in English for schools, “Theater 4 Schools”. The P3, P4, P5, 1ST and 2nd of primary have seen the play “Hansel & Gretel” and middle and upper cycle

Theater in English Llegeix més »

Llengua de signes

L’alumnat de segon hem estat molt engrescats aprenent una miqueta de llengua de signes. Sabem dir bon dia, gràcies, els dies de la setmana i algunes coses més. Aquí en teniu una mostra.

Llengua de signes Llegeix més »

Lectures micro-relats

El dia de Sant Jordi per la tarda, els nens i les nenes de 4t A i 4t B vam anar a la biblioteca a llegir els micro-relatats que ens havíem inventat. Cada un va llegir el seu i així vam passar una molt bona estona escoltant totes les històries. Va ser molt interesant i

Lectures micro-relats Llegeix més »

Audició 6è

El passat 9 d’abril, els alumnes de 6è vam presentar a tota l’escola el projecte de música que han fet durant el segon trimestre. Per grups van haver de triar una cançó, aprendre-la amb la flauta i després posar-hi acompanyament utilitzant els diferents instruments que hi ha a l’aula de música. També tots junts vam

Audició 6è Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut