Nom de l'autor: Loli Álvarez

Sant Jordi

Els alumnes de 5è hem fet la lectura dels nostres textos a l’escola donada la forta pluja a l’hora de sortir cap al centre de Cerdanyola. Hem aprofitat per fer uns cal·ligrames relacionats amb la festa de Sant Jordi i a la tarda hem pogut gaudir de les parades de llibres i roses de la […]

Sant Jordi Llegeix més »

Diada de Sant Jordi

Els alumnes de 3r, després de fer els tallers de roses i dracs pel dia de Sant Jordi, hem fet la lectura de diversos poemes que hem preparat prèviament. Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit molt d’aquesta jornada tan especial. Feliç diada a tothom!

Diada de Sant Jordi Llegeix més »

Mengem la mona

Després de fer la cursa els nens i nenes d’educació infantil hem tornat al cole per menjar la mona. Ens hem refrescat una mica i els nens i nenes de la classe dels Coets i dels Planetes ens hem ajuntat per compartir l’esmorzar. La classe de les llunes després de fer tant d’exercici teníem molta

Mengem la mona Llegeix més »

1ª Cursa esportiva

Avui hem celebrant la 1ª Cursa Esportiva de l’escola Carles Buïgas al camp de futbol del Fontetes. Des de p-3 fins als més grans de 6è hem fet 4 proves  esportives: curses de relleu, circuit d’obstacles, salt de llargada i prova de velocitat. Hem participat amb molta il·lusió i hem gaudit de la companyia de

1ª Cursa esportiva Llegeix més »

Tancament segon trimestre

Avui han entrat les mares, els pares i les àvies a la nostra classe. Estàvem molt contents i alhora neguitosos. Els hi hem cantant la cançó de la felicitat i la del lleó vergonyós i ens ho hem passat d’allò més bé “ensenyant les urpes, fent tres salts, nedant i bellugant el cul” . Demà

Tancament segon trimestre Llegeix més »

Museu Marítim

Els nens i nenes de P4 (classe del coets) hem anat a visitar el museu marítim de Barcelona. A dins hem trobat un pirata, en Puny de ferro, que ens ha fet descobrir algunes coses dels pirates i també hem aconseguit un tresor. I era ben dolç. Hem passejat per tot el museu amagant en

Museu Marítim Llegeix més »

Anem a Gualba.

Per fi hem pogut fer aquella excursió que ens va quedar pendent a la tardor. Les classes de primer i segon hem anat al Parc Mediambiental de Gualba, al Montseny. Allà hem seguit la ruta de color blau fins al número 9, un camí que va pel costat de la Riera de Gualba. A mida

Anem a Gualba. Llegeix més »

Classe dels esportistes

Aquesta setmana hem estat molt ocupats. Primer, el dilluns, vam fer un taller d’emocions que es deia “ El bosc encantat”. Aquest taller consistia en dues activitats. El la primera havíem de reconèixer les emocions de les imatges que ens posaven a la pantalla i despès reproduir-les. La segona activitat va consistir en jugar per

Classe dels esportistes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut