juny de 2017

Recollida d’enciams

Avui els nens i les nenes de p-4 i p-5 hem anat a l’hort d’infantil a recollir uns enciams esplèndids i d’una gran qualitat i a més  sostenibles amb el medi ambient. Hem controlat que els cargols no se les mengessin i en pocs dies  han crescut molt. Prepararem una amanida molt saludable per dinar!

Recollida d’enciams Llegeix més »

Arrencar cebes!

No és tracta d’un joc tradicional!!! Els alumnes de 6è, dijous vam ser a l’hort arrencant cebes. Una bona collita de cebes tendres, però no ni havia per tots, així que les hem sortejat. Alguns podrem posar-ne a l’ amanida!!! La setmana que ve, per grups farem un treball per saber-ne més: propietats curatives de

Arrencar cebes! Llegeix més »

Ens iniciem amb en Dash

Aquesta setmana hem continuat fent programació i robòtica, el torn ha estat per en Dash, un robot molt simpàtic i divertit. En Dash es controla amb una aplicació des d’una tauleta i hem començat a avançar, retrocedir, girar a l’esquerra i a la dreta, fer rotacions amb el cap, i  detectar obstacles. Una vegada  presentat

Ens iniciem amb en Dash Llegeix més »

Tast de pèsols

Uhmmm! Hem fet un tastet dels pèsols de l´hort de l´escola i estaven boníssims. Gràcies a l´Amparo i al Sr. Manolo que ens han portat una bossa plena de plena, els hem pogut pelar i extreure de la seva baina. No sabíem  d´on sortien ja que sempre els veiem  congelats. L´Alicia ens els ha cuinat

Tast de pèsols Llegeix més »

Lectura a l’ aula oberta

Mireu què bé que estem i que tranquils! Els nens i les nenes de 2n. hem baixat a fer lectura al pati, al nou espai que els pares han preparat a sota dels pins. Cada un ens hem assegut en un tronc amb el nostre llibre i hem passat una estona molt agradable a l’aire

Lectura a l’ aula oberta Llegeix més »

Alimentació saludable

El passat 18 de maig van venir a les classes de 4t a fer-nos un taller d´alimentació saludable. Va ser molt divertit, ja que vam observar de manera pràctica i graciosa que li passa al nostre cos quan no menja de tots els nutrients i acumula molt de greix. Ja ho sabíem, però també vam

Alimentació saludable Llegeix més »

Un pati de somni

Volem agrair als pares i mares la participació en les dues jornades d’ “Escola posa’t guapa” , un projecte de millora de patis amb diferents propostes per promoure que l’hora de l’esbarjo sigui un espai obert  a diferents interessos dels diferents nens i nenes: Una Muntanya gegant de pneumàtics  amb tobogan, cuineta, aula oberta a

Un pati de somni Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut