Visita al Canal Olímpic
Els alumnes de 5è hem practicat caiac i rem amb barca al canal olímpic de Castelldefels. Ha estat genial, divertidíssim, fantàstic…un dia inoblidable !!!
Visita al Canal Olímpic Llegeix més »
Els alumnes de 5è hem practicat caiac i rem amb barca al canal olímpic de Castelldefels. Ha estat genial, divertidíssim, fantàstic…un dia inoblidable !!!
Visita al Canal Olímpic Llegeix més »
Avui els nens i les nenes de p-4 i p-5 hem anat a l’hort d’infantil a recollir uns enciams esplèndids i d’una gran qualitat i a més sostenibles amb el medi ambient. Hem controlat que els cargols no se les mengessin i en pocs dies han crescut molt. Prepararem una amanida molt saludable per dinar!
Recollida d’enciams Llegeix més »
No és tracta d’un joc tradicional!!! Els alumnes de 6è, dijous vam ser a l’hort arrencant cebes. Una bona collita de cebes tendres, però no ni havia per tots, així que les hem sortejat. Alguns podrem posar-ne a l’ amanida!!! La setmana que ve, per grups farem un treball per saber-ne més: propietats curatives de
Aquesta setmana hem continuat fent programació i robòtica, el torn ha estat per en Dash, un robot molt simpàtic i divertit. En Dash es controla amb una aplicació des d’una tauleta i hem començat a avançar, retrocedir, girar a l’esquerra i a la dreta, fer rotacions amb el cap, i detectar obstacles. Una vegada presentat
Ens iniciem amb en Dash Llegeix més »
Uhmmm! Hem fet un tastet dels pèsols de l´hort de l´escola i estaven boníssims. Gràcies a l´Amparo i al Sr. Manolo que ens han portat una bossa plena de plena, els hem pogut pelar i extreure de la seva baina. No sabíem d´on sortien ja que sempre els veiem congelats. L´Alicia ens els ha cuinat
Mireu què bé que estem i que tranquils! Els nens i les nenes de 2n. hem baixat a fer lectura al pati, al nou espai que els pares han preparat a sota dels pins. Cada un ens hem assegut en un tronc amb el nostre llibre i hem passat una estona molt agradable a l’aire
Lectura a l’ aula oberta Llegeix més »
El passat 18 de maig van venir a les classes de 4t a fer-nos un taller d´alimentació saludable. Va ser molt divertit, ja que vam observar de manera pràctica i graciosa que li passa al nostre cos quan no menja de tots els nutrients i acumula molt de greix. Ja ho sabíem, però també vam
Alimentació saludable Llegeix més »
Volem agrair als pares i mares la participació en les dues jornades d’ “Escola posa’t guapa” , un projecte de millora de patis amb diferents propostes per promoure que l’hora de l’esbarjo sigui un espai obert a diferents interessos dels diferents nens i nenes: Una Muntanya gegant de pneumàtics amb tobogan, cuineta, aula oberta a
Un pati de somni Llegeix més »