juny de 2017

Practiquem l’entrevista

Els i les alumnes de 3r hem treballat l’entrevista a castellà. Per això, ens hem decidit a fer de periodistes. Hem triat a qui volíem fer-li i, un cop preparades les preguntes, ens hem trobat per realitzar-la. Hem gaudit molt i ens ha permès conèixer més coses sobre gent amb la que convivim!!

Practiquem l’entrevista Llegeix més »

Treballem l’aigua

Durant aquest últim trimestre, els i les alumnes de 3r hem estat realitzant un projecte sobre l’aigua amb l’Àlex. Especialment, ens va cridar l’atenció comprovar la quantitat d’aigua que gastem tant a casa, com a l’escola. Així que, com a cloenda del projecte vam pensar que seria bo intentar conscienciar a tota la comunitat educativa:

Treballem l’aigua Llegeix més »

Menjar com abans

Els nens i nenes de P5 hem anat al museu de ca n’Ortadó a fer l’activitat: “menjar com abans”. Allà la Vane ens ha explicat que ara és molt fàcil trobar els menjars a les botigues, però abans es trobaven a casa, al bosc o al mercat. Després hem fet pa: aigua, farina, oli i

Menjar com abans Llegeix més »

Fem d’ agents rurals

Avui ens han vingut a visitar dos Agents Rural. Primer en el pati ens han ensenyat el cotxe que porten i hem vist la diferència que hi ha amb els dels bombers. També ens han explicat quina funció tenen ells en els incendis. Després hem pujat a la classe i a través d’un vídeo hem

Fem d’ agents rurals Llegeix més »

El tren de los sueños

Els nens i les nenes de 2n. hem representat el conte de castellà “El tren de los sueños” als nostres companys més petits de P-3, P-4, P-5 i primer. Ho hem fet amb molta il·lusió i ens hem esforçat perquè sortís el millor possible. Hem fet diferents grups, a cada classe, i després hem fet

El tren de los sueños Llegeix més »

Visita dels agents rurals

Avui han vingut a la classe de les llunes l’Adam i la Montse (els pares de la Nausica). Són agents rurals i ens han explicat coses de la seva feina, i ens han ensenyat què cal fer si ens trobem un animal ferit. Després ens han regalat una polsera de color verd perquè durant aquests

Visita dels agents rurals Llegeix més »

Masia de Can Deu

Els alumnes de Cicle Mig hem anat a la Masia de Can Deu. Hem gaudit moltíssim perquè hem elaborar un producte artesanalment. Així els de 3r hem fet pa, mentre els de 4t hem fet sabó. Ha estat DIVERTIDÍSSIM!!

Masia de Can Deu Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut