Últim dia, arriba Nadal!!!
L’últim dia del trimestre ha estat un dia ple d’emocions, a primera hora del matí el tió va cagar regals i turrons per els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial. Cicle mig i cicle superior van fer l’amic invisible. Després vam compartir un esmorzar deliciós i per acabar actuacions amb música, teatre, jocs de màgia, […]
Últim dia, arriba Nadal!!! Llegeix més »










