Els/les alumnes de 3r ens posem en marxa!!!
Ja portem tres setmanes d’escola i poc a poc els/les alumnes de tercer anem agafant el ritme. Durant la primera setmana vam aprofitar per fer dinàmiques de retrobament i organitzar la nostra classe. A partir d’aquí, hem començat a treballar: hem iniciat de nou el programa Innovamat, estem investigant sobre el sistema Terra-Sol-Lluna, hem escollit […]
Els/les alumnes de 3r ens posem en marxa!!! Llegeix més »











