Durant el mes d’octubre…

Durant el mes d’octubre la música que escoltarem a les entrades i sortides de l’escola serà de bandes sonores de pel·lícules! Cada inici de mes descobrirem quina música sonarà!

La música en el cinema ja existia en el cinema mut, on s’acompanyaven les pel·lícules amb música en directe. En les sales de cinema de principis del segle XX hi ha havia un piano, un gramòfon o fins i tot una petita orquestra. Però la música no estava pensada per reforçar la història sinó que estava pensada per amagar el soroll que feien les bobines de les cintes. Però com ja sabeu, la música exerceix una gran influència sobre les persones i és capaç de crear sensacions i sentiments com l’alegria, la tristesa, l’amor o l’odi. Per això la música en el cinema ha anat evolucionant fins avui en dia que tenim una llista llarguíssima de bandes sonores molt famoses que ja formen part de la història de la música. Saps quina és la música d’aquestes pel·lícules?

Toy Story (1995) - FilmaffinityTitanic [Alemania] [DVD]: Amazon.es: Leonardo DiCaprio, Billy Zane, Kate Winslet, James Cameron, Leonardo DiCaprio, Billy Zane: Películas y TV

OCTUBRE