Últim dia de jornades esportives

Avui ha sigut l’últim dia de jornades esportives!!

Els nens i nenes d’infantil han estat molt entretinguts fent jocs d’aigua a l’escola! Quina remullada i que bé s’ho han passat!

Els nens i nenes de Cicle Inicial han passat el matí al Parc de l’Ermita fent una cursa d’orientació.

Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior han anat a l’Illa Esportiva a dur a terme les últimes activitats. Avui, els Snoopy’s, els Capità Calçotets i els Marvel, han gaudit d’una jornada esportiva molt intensa, i els Scooby Doo, els Simpson i els Tom i Jerry s’han pogut refrescar a la piscina d’estiu!

Avui hem posat punt final a les jornades esportives d’aquest curs. Agafem molta força per demà!! Últim dia de classes!!