Gegants d’escola

Diumenge 19 de gener, el Pota-Roig va participar en l’acte de Festa Major Gegants d’escola, on tots els centres de Castellbisbal van presentar la seva imatgeria. Es va fer una petita cercavila, uns balls a la Plaça de l’Església i per acabar una xocolatada.
Fotos… Llegeix més»

Tastet de Festa Major

Divendres, 17 de gener va començar la Festa Major de Sant Vicenç amb el tradicional Tastet de Festa Major que organitza l’AMPA de la nostra escola. Vam poder conèixer de més a prop els Gegantons de Castellbisbal, la Cuca, els Capsigranys, el Pota-Roig, les bitlles… Llegeix més»

Adivinanzas de 1º

Los alumnos de primero hemos inventado adivinanzas sobre animales.
Las hemos trabajado en parejas y aquí tenéis el resultado. Deja un comentario con tus respuestas a ver  si las adivinas.
1.
SOY GRANDE, SACO AGUA POR LA NARIZ Y SOY UN POCO PESADO.
¿QUIÉN SOY?
2.
TENGO 4 ALETAS, VIVO BAJO… Llegeix més»

Taller de percussió

Aquesta setmana els alumnes de 5è i 6è hem fet un taller de percussió africana a l’escola. Hem pogut conèixer dos instruments d’òrigen africà: el djembe i la darbouka.
Hem après a tocar alguns ritmes tradicionals, podeu escoltar un tastet del taller!

Taller de Kandinsky Cicle Inicial!

Els nens i nenes de Cicle Inicial hem fet el taller d’art de Kandinsky. El Victor ens ha explicat la història de l’autor i el seu art. Hem fet una activitat de creació seguint la melodia de la música que va inspirar a l’autor. Hem… Llegeix més»

1r dia del 2n Trimestre a primer!

Hola! els tècnics i tècniques de so i de llum hem trobat els regals que vam demanar als Reis d’Orient. Ens ha fet molta il·lusió! Durant el dia hem parlat de les vacances i hem pogut ensenyar els diferents regals que hem portat a l’escola.

El Nadal a 1r!

Durant l’última setmana del trimestre, els alumnes de 1r hem fet diverses activitats. Vam escriure una carta conjunta als Reis Mags i la vam entregar als patges Reals que ens van visitar a l’escola. També, vam fer un pica-pica, vam jugar amb jocs de taula… Llegeix més»