A cicle mitjà fem instrumentació!

Fa dies que els alumnes de les classes dels Marvel, els Capità calçotets i els Snoopy estem assajant l’acompanyament amb instruments de la cançó d’Eram sam sam. Hem fet servir xilòfons i instruments de petita percussió.
Aquí podeu veure el resultat:

Visca la música!

Castaween al Cicle Mitjà

Els alumnes de cicle mitjà, els Capità Calçotets, els Marvel i els Snoopy’s hem  celebrat castaween. Molts ens hem disfressat i hem decorat carabasses. Prèviament  hem treballat el text instructiu  i hem fet cartells fent servir  el programa Canva.
Després d’esmorzar hem anat al parc de… Llegeix més»

Moltes gràcies!

Els Scooby Doo, els Simpsons i els Tom&Jerry volem agrair el treball de totes aquelles persones que no es van aturar durant el passat confinament, i gràcies elles, vam poder cobrir les nostres necessitats bàsiques. Per aquest motiu, hem enviat emails per expressar aquest agraïment… Llegeix més»