Ajornament de la preinscripció escolar

​​​​​​​El Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscr​ipció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.
De moment i per anar fent un tastet del nostre Projecte educatiu i de la Preinscripció amb aquesta… Llegeix més»

Benvi Música!

Hola a tots i totes!
Us compartim un recull d’activitats musicals per a tots els nens i nenes de l’escola, perquè la música segueixi estant present en aquests dies.
Esperem que us diverteixin!
Estan agrupades en diferents blocs segons la temàtica: cançó i dansa, ritme, instruments, percussió corporal,… Llegeix més»

2a setmana de confinament a 1r.

Bona tarda ,
Els tècnics i tècniques de so i de llum estem treballant  molt a casa. En aquest vídeo us ensenyem com ho fem.
Famílies, seguiu-nos escrivint al correu electrònic  de la classe per explicar-nos què és el que esteu fent i animeu-vos a enviar-nos un… Llegeix més»